Dotyky, tábory a jiné akce

Nejtěžší volba- potrat nebo jiná cesta?

26.07.2010 18:55

Přátelé, tento dokumet, který se jmenuje NEJTĚŽŠÍ VOLBA není sice na stažení, ale můžete jej shléhnou na stránkách české televize, nebo po kliknutí na tento odkaz: https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10267494493-nejtezsi-volba/?streamtype=WM3

 

Jak jsem slíbil na táboře, přidávat odkaz na pořad a pokud si nepamatujete, co jsem o něm říkal, pak dokument krátce představím- jde o vyprávění několika veřících žen, kterým doktoři doporučovali jít na potrat. Všechny (alespoň myslím že všechny) matky tuto možnost odmítly a tak se otevřela jiná, prochu nezmámá a nezvyklá cesta, jak se se situací vypořádat.... Podle mě jednoznačně stojí za shlédnutí

 

Dovoluji si citovat přímo ze stránek České televize: "Děkuji za tento dokument. Zanechal ve mne velice silný emoční zážitek. Sama jsem nikdy před tak závažným rozhodnutím nestála a neumím si to ani představit. Chápu rozhodnutí všech aktérů a patří jim můj velký obdiv za statečnost a rozhodnost. Držím jim moc palce a přeju ať se mají moc krásně. Takových pořadů více a možná si uvědomíme jak nicotné starosti má většina lidí."

Kontakt

Mgr. Vít Oplatek

oplatekv@atlas.cz

Klub HALAHOJ
Otmarova 22
674 01 Třebíč

604 251 512

Vyhledávání

Celkový počet návštěv:

Jakubanec© 2009 Všechna práva vyhrazena

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

správce webu kontaktujte na ynowwho{zavinac}gmail{tecka}com