Dotyky, tábory a jiné akce

Písně

26.07.2010 18:37

A) Píseň Israel, Michael Gabriel, Uriel, Rafael

Takže pro všechny, co chtěli tuto nádhernou písničku přidávám tento song.

Stahujte zde: 07 - Andělská píseň 7 - Karlebach - .mp3 (6,4 MB)

 Kdo jste zapoměli "kroky" na tento tanec, přidávám popis:

1)vzpažit obě ruce    2)pravá ruka upažit, levá připažit    3)levá upažit, pravá zůstává upažená    4)obě ruce předpažit    5)obě zapažit    6)celé  několikrát znova

A díky naší milé Helence přidávám i slova a překlad:

Be šem, ha šem, Eloheinu Izrael
- Ve jménu Hospodina, Boha Izraele
Mi mini Michael
- po mé pravici ať se postaví Michael (Kdo je jako Bůh)
U mismori Gabriel
- po mé levici Gabriel (Bůh je má síla)
U mi lefanaj Uriel
- přede mně Uriel (Bůh je mé světlo)
U mi arochai Rafoel
- za mne Rafael (Bůh je mé uzdravení)
Ve al roši, ve al roši šechinat El
- a na mojí hlavu ať sestoupí přítomnost Boží ...

 

B) Píseň Vím, ty mě znáš

Stahujte zde: 06 Stopa 6.mp3 (3 MB)

Kroky jsou:

1)vzpažit ruce    2)na píseň přibližovat ruce k obličeji, k hrudníku a pokračovat dolů    3)ruce jakoby připažit, ale dlaněmi dopředu a lehce předpažené :)    4) ruce zkřížit na prsa    5) celé dokola

 

MNOHO Z VÁS BY CHTĚLO ASI I DALŠÍ PÍSNIČKY, ALE TY BOHUŽEL NEMÁM. PROTO POKUD SE NĚKDO Z VÁS DOSTANE K JAKÉKOLI Z PÍSNIČEK, O KTERÉ MÁME ZÁJEM, PROSÍM, ABY MI JE POSLAL. JINAK KATKA SNAD NAPÍŠE SESTŘE MILADĚ A UVIDÍME....

 

Díky za pochopení ;-)

 

 

 

 

Kontakt

Mgr. Vít Oplatek

oplatekv@atlas.cz

Klub HALAHOJ
Otmarova 22
674 01 Třebíč

604 251 512

Vyhledávání

Celkový počet návštěv:

Jakubanec© 2009 Všechna práva vyhrazena

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

správce webu kontaktujte na ynowwho{zavinac}gmail{tecka}com